2010年9月29日 星期三

好眼訓...頭又痛=3=

share
今日係學校個頭痛到PK, 跟住六點鐘一番到屋企...換左衫就訓左係張床到
跟住九點半起身食晚飯...食完飯用左半粒鐘背好左「Oh My 柑者」
跟住金刀又打電話黎dum左我半粒鐘時間...
依家十一點...明明訓左咁耐...但係依家都仲係咁眼訓...
好啦...我又要去訓覺啦...
結果今日無打過跑, 無上過facebok(依家上), 連續三日無上過高登(認真)

話說回來...我晨早就話我屋企好亂架啦...又要上黎-3-


P.S. 成篇日都係係某個facebook status到copy過黎...無辦法...這如篇文所講我今日真係好攰呀...個頭痛到爆...
Facebook留言板+讚好:

0 意見:

張貼留言