2010年5月20日 星期四

2B精神!!!

share 今日, 真係好開心好開心好開心 =]

好耐未試過玩到咁開心啦~

早排一直都有一大堆事搞到我勁心煩

但係今日真係另到我成個人開心哂囉

我真係打從心底的開心,

諗番大家之前三嗺四請都唔肯黎練繩,

把口仲話「唔黎跳呀」、「唔想跳呀」

但係大家最後都係黎左 =]

我今日真係feel到大家好認真(唔好同我講「認真你就輸了」)

連平時搞亂第一個幾個都咁畀心機跳

其實我突然覺得我地2B真係贏哂啦, 起碼已經贏左自己...

就快又一年, 下年大家都未必可以又係同一班人入番同一班...

依次跳繩回憶, 絕對係我F2一生難忘嘅回憶黎!

在此多謝大家畀我一個咁愉快嘅回憶 =]
Facebook留言板+讚好:

0 意見:

張貼留言